Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Online køb: Når du laver en ordre, får du automatisk en ordrebekræftelse via e-mail. Husk at skrive den korrekte mailadresse, da du ellers ikke modtager ordrebekræftelsen. Det er nemt og enkelt at handle i vores shop og hvis du har spørgsmål, så kontakt os endelig. Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører. Du kan altid finde de gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side.


Leveringsbetingelser: Vi sender med Post Danmark og GLS til nærmeste posthus i løbet af 1 - 3 hverdage efter at ordren er gennemført. Dvs. at hvis der bestilles fredag aften, så sendes der mandag eller tirsdag i den kommende uge. Du modtager en sms og/eller mail fra Post Danmark, når din ordre er klar til udlevering. Hvis du bestiller et speciallavet tæppe, vil du i forbindelse med bestilling blive oplyst den estimerede leveringstid.


Reklamationsret: Hvis du modtager en vare med en fejl eller mangel, kan du kontakte os via mail: camilla@madeinnepal.dk. Reklamationsretten starter den dag, du modtager varen. Det er en forudsætning, at fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller adfærd, der har medført manglen. Hvis du opdager en fejl eller mangel, skal du reklamere indenfor rimelig tid. I henhold til Købelovens paragraf 47 har vi ret til at reparere eller erstatte varen med en ny i stedet for at tilbagebetale pengene, hvilket vil sige, at vi sørger for reparation af din vare eller vi sender dig en ny, hvis varen ikke kan repareres.


Fortrydelsesret: Der er 14 dages returret fra den dag, du modtager varen. Overskrides de 14 dage forbeholder vi os retten til at nægte retur. Returretten forudsætter, at varen returneres i væsentligt samme stand og mængde dvs. at varens salgsværdi ikke er forringet væsentligt. Vi tilbagebetaler pengene i løbet af 5 hverdage, såfremt du fortryder købet. Speciallavede tæpper tages ikke retur med mindre, der er tale om et kvalitetsmæssigt problem. Som kunde afholder du selv returomkostningerne og det kan bedst betale sig at sende retur med GLS.


Pakker retur fra udlandet: Hvis du bor i udlandet og sender retur, krediteres du ordrens oprindelige beløb minus omkostningerne til forsendelse til udlandet. Hvis du bor i udlandet og ikke afhenter din pakke, så den kommer retur, krediteres du ordrens oprindelige beløb minus omkostningerne til forsendelse til udlandet minus omkostningerne for at pakken bliver sendt retur til Danmark.


Beskadiget pakke: Hvis du modtager en beskadiget pakke, skal du nægte modtagelse. 


Ansvarsbegrænsning: Der tages forbehold for prisstigninger, udsolgte/udgåede varer, tastefejl, leverandørsvigt samt forlængede leveringstider pga. udefrakommende hændelser i Nepal.


Lovvalg og værneting: Enhver form for tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.


Returadresse:

madeinnepal.dk v/ Camilla Fredberg

Kirsebærhaven 18

7120 Vejle Øst


Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte-/returmuligheder, er du velkommen til at sende en mail: camilla@madeinnepal.dk